"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dilluns, 27 de febrer del 2017

Amor ràpid (6)


Amor ràpid (6)

El Joan i jo et vam conèixer al mateix llit i al mateix temps. No sé si érem només tres o hi havia algú més allà, no recordo aquella primera vegada.

Em vas estar trucant durant un temps, volies repetir no sé què. Em parlaves de coses que no entenia, reies i em preguntaves altres sense ni tan sols esperar la meva resposta. Em recordaves a l'amiga que ens va presentar, que no parava de parlar sense dir res. He de reconèixer que quan et despullaves callaves, això em convencia per quedar-me, però després me n'anava ràpid, no volia sentir de nou el mateix de sempre.

A Joan li passava igual amb tu, ell també s'anava ràpid.

----------------------------- 

Amor rápido (6)

Juan y yo te conocimos en la misma cama y al mismo tiempo. No sé si éramos sólo tres o había alguien más por allí, no recuerdo aquella primera vez.

Me estuviste llamando durante un tiempo, querías repetir no sé qué. Me hablabas de cosas que no entendía, te reías y me preguntabas otras sin ni siquiera esperar mi respuesta. Me recordabas a la amiga que nos presentó, que no paraba de hablar sin decir nada. He de reconocer que cuando te desnudabas callabas, eso me convencía para quedarme, pero después me marchaba en seguida de tu casa, no quería oír de nuevo lo mismo de siempre.

A Juan le ocurría igual contigo, él también se largaba rápido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada