"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dimarts, 21 de febrer del 2017

Amor ràpid (2)


Amor ràpid (2)

M’acaricies com si no m'haguessis vist abans, amb la mateixa il·lusió.

Em demanes que et parli i que et despulli, em pregues que et doni allò que has imaginat que jo puc donar-te.

Com altres vegades ho has demanat a altres.

Com jo mateix ho he escoltat de moltes altres.

Em mires i em somrius com si fos la primera vegada, amb aquella alegria amb la que ens vam conèixer. En realitat serà l'última, però tu encara no ho saps.

--------------------------

Amor rápido (2)

Me acaricias como si no me hubieras visto antes, con la misma ilusión.

Me pides que te hable y que te desnude, me ruegas que te dé aquello que has imaginado que yo puedo darte.

Como otras veces se lo has pedido a otros.

Como yo mismo lo he escuchado de otras muchas.


Me miras y me sonríes como si fuera la primera vez, con aquella alegría con la que nos conocimos. En realidad será la última, pero tú todavía no lo sabes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada