"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dilluns, 20 de febrer del 2017

Amor ràpid (1)



Amor ràpid (1)

La meva carn et sacia tot just el temps que la mastegues. Després, em mires atònita i em preguntes com em dic.

Et responc i et repeteixo, per tercera vegada, el meu nom, però no m’escoltes.

M’observes estranyament sorpresa i gairebé decebuda.

Obres els ulls com abans vas obrir els meus.

És en aquest precís moment quan em llevo, em vesteixo i me’n vaig. Em demanes que no ho faci, però me'n vaig.

--------------------------

Amor rápido (1)

Mi carne te sacia apenas el tiempo que la masticas. Luego, me miras atónita y me preguntas cómo me llamo.

Te respondo y te repito, por tercera vez, mi nombre, pero no me escuchas.

Me observas extrañamente sorprendida y casi decepcionada.

Abres los ojos como antes abriste los míos.


Es en este preciso momento cuando me levanto, me visto y me voy. Me pides que no lo haga, pero me voy. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada