"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dissabte, 25 de febrer del 2017

Amor ràpid (5)


Amor ràpid (5)

M’expliques les teves penes perquè no tens ningú més que et vulgui sentir. Estàs amortitzada i no vols acceptar-ho. Quan em veus et despulles ràpida com si volguessis compensar-me d'alguna cosa, però jo només he vingut a recollir un vestit acabat de comprar que l'altre dia em vaig deixar oblidat en una de les cadires del menjador. Quan te n’adones que no he vingut per quedar-me et poses a plorar.

Només he de recórrer el tram que hi ha des del saló fins a la porta que dóna al replà de l'escala, obrir-la i tancar.

Tot just són deu metres, potser onze, el teu pis és petit i no saps plorar.

Amor rápido (5)

Me cuentas tus penas porque no tienes a nadie más que quiera oírte. Estás amortizada y no quieres aceptarlo. Cuando me ves te desnudas rápida como si quisieras compensarme de algo, pero yo solamente he venido a recoger un traje recién comprado que el otro día dejé olvidado en una de las sillas del comedor. Cuando te das cuenta que no he venido para quedarme te pones a llorar.

Solamente he de recorrer el tramo que hay desde el salón hasta la puerta que da al relleno de la escalera, abrirla y cerrar.

Apenas son diez metros, quizás once, tu piso es pequeño y no sabes llorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada