"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

divendres, 24 de febrer del 2017

Amor ràpid (4)



Amor ràpid (4)

Em parles de coses que no entenc perquè no les vull entendre, en realitat no són de la meva incumbència encara que tu pretens que ho siguin.

Abraçats i despullats al llit deixes volar la teva imaginació i m’adornes amb virtuts que mai han estat meves, només sóc un home nu al teu llit, res més, n'hi ha sens dubte de molt millors.

Necessito una dutxa, afaitar-me i vestir-me amb una muda neta, m'estan esperant a l'oficina. Tu hauries anar-te’n també, ja és hora, vesteix-te, s'està fent tard.

--------------------------

Amor rápido (4)

Me hablas de cosas que no entiendo porque no las quiero entender, en realidad no son de mi incumbencia aunque tú pretendes que lo sean.

Abrazados y desnudos en la cama dejas volar tu imaginación y me adornas con virtudes que nunca han sido mías, sólo soy un hombre desnudo en tu cama, nada más, los hay sin duda mucho mejores.

Necesito una ducha, afeitarme y vestirme con una muda limpia, me están esperando en la oficina. Tú deberías irte también, ya es hora, vístete, se está haciendo tarde. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada