"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dimecres, 22 de febrer del 2017

Amor ràpid (3)



Amor ràpid (3)

Em fas l’amor perquè creus que desitjo que ho facis.

Em dius convençuda que t'ho he demanat, l'hi he demanat a tantes que ja no sé quina d'elles ets.

Em despulles perquè vols que et despulli, que digui que ets bella i guapa i sent-ho de debò no m'ho sembles, però no, no t'ho dic, callo i et deixo fer, m'oblido de tu esperant que acabis aviat i em permetis anar-me’n.

No serà fàcil recordar-te.

--------------------------

Amor rápido (3)

Me tomas porque crees que deseo que lo hagas.

Me dices convencida que te lo he pedido, se lo he pedido a tantas que ya no sé cuál de ellas eres.

Me desnudas porque quieres que te desnude, que diga que eres bella y hermosa y siéndolo de veras no me lo pareces, pero no, no te lo digo, me callo y te dejo hacer, me olvido de ti esperando que acabes pronto y me permitas ir.

No será fácil recordarte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada