"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dimecres, 8 de març del 2017

Amor ràpid (13)



Amor ràpid (13)

Res més que una dona, només una dona, em dius que ets tractant de seduir-me. Et pregunto què vol dir ser una dona, simplement una dona. Rius i em beses mentre em deslligues el cinturó. No ho saps?, em preguntes al baixar-me els pantalons i veure que no porto calçotets. No, no ho sé, vull que tu m'ho expliquis, et demano. No em mires a la cara, i molt menys als ulls quan veig que somrius i t'agenolles. Vas a fer una cosa que m'agradaria que fessis, però et detinc, t’aturo i em pujo els pantalons i me'ls cordo de nou. Millor escriu-me una carta, ja saps on visc, et dic quan me’n vaig i et deixo a terra, agenollada. Crec que exclames alguna cosa quan tanco la porta, algun insult o potser coses pitjors.

------------------------------------

Amor rápido (13)


Nada más que una mujer, solamente una mujer, me dices que eres tratando de seducirme. Te pregunto qué significa ser una mujer, simplemente una mujer. Te ríes y me besas mientras desatas mi cinturón. ¿No lo sabes?, me preguntas al bajarme los pantalones y ver que no llevo calzoncillos. No, no lo sé, quiero que tú me lo expliques, te pido. No me miras a la cara, y mucho menos a los ojos cuando veo que sonríes y te arrodillas. Vas a hacer algo que me gustaría que hicieras, pero te detengo, me subo los pantalones y me los abrocho de nuevo. Mejor escríbeme una carta, ya sabes dónde vivo, te digo cuando me voy y te dejo en el suelo, arrodillada. Creo que exclamas algo a mis espaldas, algún insulto o quizás cosas peores. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada