"WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET"

dimarts, 7 de març del 2017

Amor ràpid (12)



Amor ràpid (12)

L'altre dia vaig veure la teva roba vermella estesa a la galeria. La havies rentat al matí i a la tarda ja estava seca, planxada i guardada. M'agradava la seva olor a sexe i a suor. Però tot just llevar-te la vas posar tota a la rentadora i a mi em vas treure del llit a empentes per canviar els llençols.

Després et vas dutxar i, mentre t’assecaves, amb aquella tovallola també vermella, em vas preguntar l'hora, però jo ja me n’havia anat i no vaig poder respondre't.

No havia portat muda, mai penso en aquest tipus de coses i la roba del teu marit em ve massa gran.

-----------------------------------

Amor rápido (12)

El otro día vi tu ropa roja tendida en la galería. La habías lavado por la mañana y por la tarde ya estaba seca, planchada y guardada. Me gustaba su olor a sexo y a sudor. Pero nada más levantarte la metiste toda en la lavadora y a mí me echaste de la cama a empujones para cambiar las sábanas.

Luego te duchaste y, mientras te secabas, con aquella toalla también roja, me preguntaste la hora, pero yo ya me había ido y no pude responderte.


No había traído muda, nunca pienso en este tipo de cosas y la ropa de tu marido me viene demasiado grande.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada